Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Εξ οικείων τα βέλη;


Στο site www.newbomb.gr  -το site με την προβεβλημένη παρουσία του δημοσιογράφου Κώστα Χαρδαβέλλα- το μάτι μας έπεσε και στάθηκε σε μια ζουμερή προαναγγελία: «Στο πλαίσιο της εκτεταμένης έρευνας που διενεργεί το Newsbomb.gr γύρω από τις σκοτεινές διαδρομές της Διαφημιστικής Αγοράς, προχωράμε στην πρώτη, από μια σειρά αποκαλύψεων, παρουσιάζοντάς σας την Τρίτη του Πάσχα, τα πρώτα στοιχεία που αποδεικνύουν τις ανήθικες τακτικές των μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών-media shops, οι οποίες σύμφωνα με ανθρώπους που γνωρίζουν καλά το χώρο, κινούνται στα όρια της νομιμότητας. Η αρχή γίνεται με ένα από τα μεγαλύτερα media shops, την UNITED MEDIA, η οποία πορεύεται υπό την καθοδήγηση του κ. Σβίγκου, ο οποίος κατέχει και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου».

Το «ζουμερό» της συγκεκριμένης προαναγγελίας βρίσκεται στο εξής: To site ελέγχεται μετοχικά από εταιρεία συμφερόντων του κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλου, γιού του φαρμακοβιομήχανου και εκ των ιδιοκτητών της ΚΑΕ Παναθηναϊκός κ. Παύλου Γιαννακόπουλου. Στην ίδια εταιρεία πρωτεύοντα ρόλο φέρεται τουλάχιστον μέχρι πρότινος να διαδραματίζει –δεν ξέρουμε επακριβώς και τα μετοχικά ενδιαφέροντα-  ο επικεφαλής  του διαρκώς συρρικνωμένου σε δραστηριότητες αλλά κυρίως σε επιρροή  ομίλου της ASHLEY & HOLMES κ. Mάκης Σεριάτος.

Στο σημείο αυτό τελειώνει το «ζουμερό» της υπόθεσης και αρχίζει το …Θείο Δράμα. Το πώς και το γιατί ας αναζητηθεί στη σχέση –οργανική ή μη- της UNITED με τον όμιλο που διευθύνει μέχρις σήμερα ο κ. Σεριάτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου