Από το κακό στο …χειρότερο. Τα διαφημιστικά έσοδα κατακρημνίστηκαν (και) τον περασμένο Μάρτιο. Όπως λένε τα στοιχεία της Media Services, η συνολική πτώση της τεκμαρτής διαφημιστικής δαπάνης έφτασε το -23,48 %, δηλαδή 141.266.655 ευρώ τον Μάρτιο του 2011 από 184.613.465 ευρώ το 2010.
Πτώση για τα περιοδικά -29,12 %, με 49.116.053 ευρώ φέτος και 69.291.564 ευρώ πέρυσι. Πτώση -25,42 % για τις εφημερίδες με 29.480.982 ευρώ φέτος και 39.528.879 ευρώ πέρυσι. Πτώση -12,82 % για τους τηλεοπτικούς σταθμούς με 54.980.296 ευρώ φέτος και 63.067.461 ευρώ πέρυσι. Πτώση -39,58 % για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς με 7.698.324 ευρώ φέτος και 12.725.561 ευρώ πέρυσι.
Όπως επισημαίνει η Media Services, τον Ιανουάριο του 2011, αποχώρησαν από τη μέτρηση η ραδιοφωνικοί σταθμοί Μελωδία, Athens DJ και Rock FM. H σύγκριση ιδίων σταθμών τον Μάρτιο 2010 και 2011, δείχνει μείωση -28,28 %.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου